[Public-List] [Member-List] maintenance weekend - why no mast been repair?

J Bergquist jbergqui at gmail.com
Tue Jun 24 07:03:54 PDT 2008

> p.s. to J - you hit the nail on the head -?Ray's parents changed the
> spelling of their name from Meijer to Meyer when they immigrated in 1958.
>
>  Jawel, die dingen gebeuren. Tim heeft mij dat van morgen overgevraagd, en
ik zei dat ik dacht het met een 'i-j' uitgespeld zou worden. Maar hij dacht
dat het met een 'y' was, vervolgens zei ik dat de gewone Nederlandse
verspelling verwacht ik 'i-j' zou zijn, en waarschijnlijk veranderd wordt
toen Ray's ouders in de VS kwam. Dus, daar is het. Dacht ik al, maar wist ik
niet zeker.

In iedere geval het is niet elke dag dat ik tegen een mogelijkheid komen
mijn Nederlands te oefenen. Da's wel een plezier.

Tot mails,

 1214316234.0